Myror i brallan

Sen i söndags har jag blivit förkyld, eller, ja, det var väl lördagens ultralöp som bidrog, jag har jobbat hela veckan fram till idag ändå men sjukanmälde mig idag för att jag vill bli frisk till helgen och det är mycket spring på ett butiksgolv.
 
Nu är tanken att jag ska vara still och bli frisk.... vara still? My godness!
 
Jag har klarat mig hittills, har druckit te med vårt besök från Skåne, som åkte in till stan för en stund sedan.
 
Jag har försökt få tag i personer som inte kan svara.
 
OCH! Jag har försökt leta efter ett kvitto till min "gamla" (tre år) hybridcykel, jag känner att den är för tung och inte är en optimal pendlarcykel när jag har två mil enkel resa (till exempel att den inte har skivbromsar gör att bromsarna slits på en månads pendling i backarna). Jag har flyttat fem gånger mer eller mindre de senaste tre åren, det där kvittot är long gone, men ringde till Sportson i Uppsala där jag köpte den och de skickade över registreringsbeviset på cykeln, det borde fungera. 
 
Det går att vara produktiv och sitta still, snart ska jag klä på mig och sitta still på balkongen, ska kanske gå över gatan och köpa soppa till min hals. Det är en bra sjukdag. En lugn sjukdag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Lycka till på MIUT. Vi kanske ses på berget/ gabriel

Svar: Tack, det hoppas jag vi gör! Och lycka till själv :)
Janie

2016-03-21 @ 18:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0