Fredag!

Så två pass har varit inplanerade sedan senaste inlägget.
 
Igår sprang jag ett lugnt återhämtningspass på precis 60 min och ungefär 11k, jag hade ingen musik i öronen och fokuserade på andning samt att njuta av det fantastiska vårvädret som var igår.
 
Idag är det fredag, och fredagar är min "egentids-dag", när de flesta jag känner (förutom ett par av mina kollegor som går efter samma schema som jag) jobbar är jag ledig och kan ta en dags nedvarvning. Antingen för att peppa inför helgjobb, som denna fredag eller för att spendera en helg med mina nära och kära, som fredagar inför ledig helg. 
 
Dagens pass blev, iom ledig dag, långpass 45km löpning, först söderut längs sörmlandsleden sedan upp igen. Det är det första långpasset jag springer sedan.... ... ... ... sedan Kullamannen i oktober tror jag, jag kan inte komma ihåg att jag sprungit något pass över 25k sedan dess, jösses! Vilket som, det kändes bra, jag är mör nu.
Första bilden: Så peppad jag var innan, ungefär inte alls
"undrar om jag kan skriva något med alla dessa fruktstänger"
Bild två: Belöningen, jag blir så överväldigad av den där platsen varenda gång jag är där.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0