Livet och hösten.

Det är höst, jag är rastlös. Jag vill ha något att se fram emot och känna att ett nervkittlande äventyr ligger runt knuten. En utmaning att ta mig an en uppgift att lösa. 
 
Igår var jag på en löptur med Kalle, det är en bekant från tiden då jag spenderade mina dagar på ett kontor med Miranda Kvist i Team Nordic Trails regi ett par veckor. Kalle är en eldsjäl, han gör vad han brinner för och har bland annat startat projektet springhjälpen och är precis nyexaminerad från utbildningen "Tierra adventure academy".
 
Vi pratade mycket om att jobba med det man älskar och få betalt för det, detta har fått mig att tänka, vad är jag bra på? Vad tycker jag om? Vad vill jag?
 
Morgonens funderingar. 
 
Och det blev två turer till gömmaren igår. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0