Statusuppdatering

Jag skulle vilja säga "I'm back on track!!", tyvärr är inte fallet så. Jag dras med en långdragen förkylning och frustrationen över att inte kunna träna som jag vill är enorm, att dessutom bo med en annan träningsnarkoman som gääärna delar med sig dagligen om hur hans pass gått och hur mycket träningsvärk han har gör mig tokig. 
 
Däremot kan jag teoretiskt planera. 
 
Egentligen var tanken att jag skulle springa ultraintervaller nästa helg, det känns mörkt just nu. Det känns som att det är dumt att utsätta kroppen för den påfrestningen när jag känner såhär en vecka inför. Vi får se. 
 
Jag har skrivit in mina lopp i kalendern, drömt och fantiserat om miljöer, om natur, om luften och om känslan. 
 
Jag har läst (http://cristofferstockman.blogspot.se/2015/02/kravanalys-bergslopning.html bland annat).
 
Jag vill komma igång, grunda, bygga upp mig, bli frisk, bli stark....
 
Jag tänker lite symboliskt som en fjärilslarv just nu, mitt i allt mitt snoriga pizzaface med munsårsärr tänker jag att "om en vecka kommer jag vara starkare än någonsin!!".
 
Låt det gå fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0