Det här med att blogga.

Jag har numera en hemsida (functionalperfomance.nu), jag bloggar där med till viss del. Dock känner jag att vissa saker passar sig inte där, jag kan liksom inte vara helt personlig och skriva i dagboksform då det är min "företagssida". Jag saknar att skriva dagbok. Jag saknar att blogga som "Janie", privatpersonen och inte "Janie", företagaren.
 
Vad har hänt sedan sist? 
  • Jag sprang ultravasan med bra mycket bättre resultat än väntat (hade ett personligt mål på 11 timmar, satte 10:20, 40 minuter differens är ganska stor skillnad).
  • Jag fick en lägenhet och lite konsulttjänster i Uppsala, som personlig tränare och massör.
  • Jag kom trea på tjurruset (så jäkla otippat! Det var en impulsgrej och jag sa lite kaxigt att jag skulle "vinna hela skiten" för att vara dryg mest, tänkte mig topp 50 och tog ett brons).
  • Sprang ett träningsevent, "ultraintervaller", en mil var tredje timme över ett dygn, jag tror att det kan ha varit mitt livs utmaning som löpare hittills, rent mentalt en tortyr, ingen ordentlig sömn på 36 h och så åtta mil på det, efter varje mil in, bli kall i kroppen, försöka äta och vila, ut, komma igång och köra. Också detta med bravur, låg på runt 50 min/milen alla intervaller utom två. 
  • Jag har sökt jobb i Stockholm och kommer med största sannolikhet att bli "sambo" igen innan årets slut, detta med stor spänning. 
  • Jag har utvecklats så otroligt mycket som människa, inte sedan sist jag skrev här utan sedan länge, egentligen de senaste två åren men nu har jag börjat märka stora skillnader själv i hur jag hanterar situationer och människor som jag inte skulle gjort tidigare. Jag har kanske blivit lite "osvensk" senaste tiden, detta är något jag välkomnar med öppna armar. Fuck Jante!
Jag jag jag. Get used to it! Mitt namn är Janie, detta är min blogg, min privata blogg, min dagbok. Tack och godnatt.
 
Hörde jag flexfredag?
 
 
Välkomna tillbaka! Jag ser fram emot följande veckor och jag kommer bli mer aktiv här.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Z

Yey! Var faktiskt in här förra veckan eller så och blev lite ledsen när det inte fanns något nytt at läsa :/ Så jag är väldigt glad att se att du skriver igen!

Svar: Vad kul :) såg i statistiken att det är ett par som kikat in frekvent även när jag legat lågt de senaste månaderna, nu tänker jag fortsätta här :)
Janie

2014-11-07 @ 03:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0