TNT-torsdag

Trött i kroppen, lycklig i själen!
 
Klockan stod på 7:30, för jag hade tvättid 10:30, för att tanken var att jag skulle möta upp min mormor och min mamma på stan och umgås på eftermiddagen och för att jag så gärna ville hinna med att sätta upp en liten reflexbana till kvällens TNT-pass.
 
Så först cyklade jag ut i skogen och letade reda på ett bra varv(min cykel är verkligen inte skapt för terräng!), sedan provade jag hur lång tid varvet tog att springa, efter det satte jag upp reflexerna och sprang ett varv för att känna in om det var en bra frekvens. 
 
Tillbaka hem och ner i tvättstugan, in med första tvätten. Här ringde mamman och sa att de inte skulle gå på stan, skönt, det gav mig tid att slappna av lite. Tvätt och tråkfix hemma, vila ett par timmar. 
 
Cyklade tillbaka till skogen en timme i förväg för att kolla så reflexerna satt kvar, känslan att mötas av det här:
 
 
Yey! 
 
Långa intervaller var kvällens tema och jag fick åtminstone upp flåset. Tillbaka till utgångspunkten och pressa deltagarna på maxplanka, tre minuter tog han som stod längst (och jag tror han klarar längre egentligen). 
 
Tillbaka och plocka ner reflexer samt fota lite leriga ben
 
 
Cykla hem, byta väska, ner till spat, hämta nyckel, passa på att låna duschen och nu ääääntligen, middag!
 
Jag har haft kul i alla fall, gott om tid trots mycket rörelse, har säkert sprungit tre mil och cyklat två. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0