Måndag igen.

Som vanligt, på måndagar händer det något, sedan dröjer det till tors-fre innan nästa livshändelse, däremellan ett töcken. Dagen har gått bra, tror jag, det är så svårt att läsa på en person, eller två, som ska sitta och utvärdera mig. De uttryckte sig med "bra" eller "fint" efter mina svar så det tolkar jag som ett bra tecken, ett par gånger blev jag bedd att utveckla eller sätta in något jag sa i en situation, att gå på arbetsintervju är en pikär situation i sig. Now the wait.
 
Nu tänkte jag gå till biblioteket. Då jag sov hela dagen igår tog jag det som ett tecken på att jag borde ta det lite lugnt, har inte tränat på ett par dagar och känner mig hängig, inte sjuk, men inte på topp, alltså tar jag det lugnt idag också och tränar ett lågintensivt pass imorgon. Lyssna på kroppen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0