Lessons in life

Motivationsbrist. 
 
Hej, mitt liv är bra, jag ska inte klaga, men det är höst och saker och ting har inte riktigt gått som planerat på sistone. 
 
Imorgon kan mitt liv komma att förändras till det bättre, jag håller mina tummar och tår. 
 
Bra saker. Familj, vänner, kärlek, särskilt kärlek, det har känts så otroligt bra sista veckan... nu blir det nog "bye bye boyfriend" ett tag dock, spelrelease.... ja, jag lyckades leta fram en geek igen, hur?! 
 
Men jag ska tävla i helgen och finaste Mickis fyller halvvägs till 50, så jag kan nog hålla mig sysselsatt ett par dagar i alla fall. 
 
 
Vad spelar roll egentligen?
 

Kommentarer
Postat av: Malin Z

Nu måste jag ju fråga.. vilket spel äre han ska lir? ;) För dagen innan du la upp detta inlägg släpptes spelet Patrik jobbat på senaste 2 åren :D (Dragon Age: Inquisition)

Svar: Precis just det spelet ja ;)
Vad har Patrik gjort?? Kul att veta med tanke på att jag får se en hel del av det just nu. Tänker på er varje gång ;P
Janie

2014-11-27 @ 09:20:08
Postat av: malin

Han har gjort den manliga Inquisitor, Iron Bull, Cassandra och 2 monster (Nightmare och Behemoth).
Gillar killen din spelet då? :)

Svar: Det gör han :) han är inte överförtjust i att det är mycket springa fram och tillbaka på samma område för att göra diverse uppdrag, men han tycker det är vackert gjort och förundras över miljöerna hela tiden "kolla vad snyggt!!" Han sträckspelade första veckan ;)

Duktig han är Patrik!
Janie

2014-12-02 @ 13:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0