Småplock

Förberedelser. 
 
Imorgon ska jag köra mitt sista långpass innan ultravasan. Fem mil är planen (tanken var idag, men det blev så sent och varmt, måste komma iväg tidigare innan det blir så otroligt hett ute). 
 
Så idag äter jag ordentligt, dricker massor med vatten och kör ett lugnt pass när vädret är svalare.... "gör något vettigt" sa karln innan han drog till jobbet, så jag tvättar, diskar och bakar.... Har iofs sökt nya namnförslag på mitt företag (tredje gången gillt), sökt jobb, mailat med mina Uppsalaledare för Team Nordic Trail och pratat med gulle-Alex som varit min granne hela vintern och som vi ska hälsa på i Sundsvall på söndag. Sååå, emellan allt lull-lull gör jag ju vettiga saker också. 
 
Gillar mycket på en gång! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0