September

Ledsen igen för dålig uppdatering. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, det händer inte så mycket i mitt liv. Jag jobbar, jag pluggar, jag kanske hittar på något ibland. I helgen bowlade vi, annars sover jag väldigt mycket nu, det är väl mörkret och arbetstiderna.
Jag funderar på att lämna in min skriftliga uppsägning idag, men jag vet inte vad jag förväntas skriva, fullständigt namn, personnummer och datum är jag rätt säker på, att jag säger upp mig, varför jag säger upp mig? Tacka för åren? Eller ingenting, jag har aldrig gjort detta förut. 

Kommentarer
Postat av: Milla

När jag jobbade på Posten i somras var det en tjej som sa upp sig på ett företag jag delade brev till via ett vykort med bild på hennes hembygd....

Svar: Haha, vad påhittigt :)Jag skrev en handskriven lapp med namn, persnr., anställningsnr., position, företag, ett par rader om att jag är tacksam för vad jag fått, ort, datum, kråka. Jag tror jag fick med både det viktiga och gjorde det lite personligt på samma gång så det känns bra.
Janie

2012-09-05 @ 17:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0