Nästa utmaning

Skulle hämta mina hörlurar som låg i träningsväskan från igår. Högst upp låg mitt startbevis med baksidan uppåt, där är det reklam för olika lopp nästa år och jag såg ett som jag SKA springa! Lidingö ultra 50K, 4:e maj, 50 km backig terräng.... nu får träningsvärken för den här gången släppa så jag kan börja med nästa projekt! 
 
... ... ... Jag kan inte gå ordentligt och inte ställa mig upp utan att dra upp mig med armarna just nu, men känner det här kärlekspirret som när man verkligen, verkligen vill något när jag tänker på det där loppet. Så, mamma, du undrade vad som skulle komma näst. 
 
Har hittat ett jättebra träningsprogram också. Tänkte vila några dagar först nu bara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0