Lycka

Sedan jag slutade jobba har jag kännt mig fri och lycklig, jag har inga krav på mig, ingenstans jag måste vara, jag gör vad jag känner för när jag känner för det. Jag går till lärocentret, men det är för min egen skull, för att jag vill det, inte för någon annan har sagt att jag måste. Jag kanske är begränsad ekonomiskt just nu, men faktiskt så känns det inte så hemskt att jag inte kan köpa massor med småtjaffs, hellre att jag får känna som jag gör nu, att världen ligger framför mina fötter och jag har alla möjligheter att göra vad jag vill.
 
Jag behöver inte längre le och låtsas vara glad mot sura människor för att jag måste, jag kan göra det för jag faktiskt känner mig glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0