Harmoni

Nu har jag lämnat in sista inlämningsuppgiften och tar helg. Jag kommer bli helt förslappad om livet fortsätter i den här takten, just nu tycker jag i alla fall att det är väldigt skönt.
 
Sedan jag slutade gymnasiet har det alltid funnits något stort stressmoment, tvätten, arbetslösheten, två jobb på en gång, extraanställd (telefonen ringer varje dag), fast tjänst (telefonen fortsätter ringa varje dag?), omplacering  (lite lugnare men skiftarbete under dygnets alla timmar)... i somras hade jag min första riktiga semester sedan 2008, fyra veckor ledigt.... men då var jag stressad över min första inlämningsuppgift på kemin, när den var klar hade jag inte många dagar kvar av semestern. Kanske får jag skylla mig själv om jag fortsätter att ta vatten över huvudet, men nu tar jag det lugnt istället, lite i taget. 
 
 
Därför har jag en plan på att starta eget.... men det har blivit fördröjt ett par år då jag precis bytt inriktning på "mitt företag".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0