Min dag på jobbet.

Var inte jättepepp på att öppna idag för att vara ärlig, men vissa dagar känns det lite bättre när man lyckas bounda med gästerna, en supergullig tant.

J: Vill du ha kaffe på maten?
G: Nej, det kommer det bli så mycket av ikväll ändå.
J: Haha, ja ok, det kan ju bli svårt att sova då.
G: Ja, sova får jag inte göra ändå för jag har en liten valp hemma!
J: Åh, vad roligt! Lika mycket arbete som att ha en liten bebis?
G: Ja, verkligen!
J: Men man får mycket igen :)
G: Absolut! Jag köpte den för att få lite ljus i vardagen, och tänk att det fick jag redan innan jag ens hämtat den.

(Kommer inte ihåg exakt, men typ så lät det)


Så säger Tove efteråt "Vad skrattar du åt då?!" då sa jag att jag inte skrattar utan att jag är lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0