Kära dagbok

Såååå, har suttit lite i solen och läst kemi... nu tänkte jag duscha, har kladdat in håret i ricinolja och sett ut som en luffare hela dagen hittills (undrar om grannarna såg mitt flottiga hår när jag satt på uteplatsen? Läste faktiskt en tråd på familjeliv igår om att tjejer ska skärpa sig och sluta vara så slashasiga, mohahaha). Sedan ska jag gå till gränby en sväng, måse ha ett par skrivblock så jag kan göra uppgifterna och eventuellt om jag hittar en keps till överkomligt pris, men den kanske får vänta till efter löning. Blir ju helt tokig på att vara inomhus hela tiden! Idag känns det som att jag nästan mår bra, hostar fortfarande och är väldigt slemmig i hals och näsa, men i den här takten så kanske jag tar en lugn distanstur på tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0