Back to vardag

Jag är ganska tömd idag. I lördags sprang jag som sagt, fyra mil, tre och en halv timme, 2600 kalorier, hungrig som fasen. "Vi" tvättade bil, lite halvdant, det viktigaste för mig var att dammsuga ur allt grus. Hem, titta serier, sova. Igår, upp klockan tidigt pga att en prospekt på däcken ringde 7.30 en söndagsmorgon(!), och prutade dessutom, psuck. På näringslärakurs, inget äckligt, eller JO, fria radikaler och hur de sätts igång av träning och att då antioxidanter är viktigt att få i sig. Lite jobbigt att sitta där med världens träningsvärk och lyssna på, men jag hade med mig b-vitaminer som är sjukt bra antioxidanter. Sedan åkte vi och BADADE i en sjö! Eller doppade oss och gick upp. Hem, grillade hamburgare, jag åt tre, min mage sprängdes. Nu är helgen slut, idag och imorgon ska jag jobba, nattpass, inte så sugen på natt, jag har precis fått in en bra dygnsrytm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0