Att vara sjuk.

Jag satt ute i solen och läste, ungefär en timme kanske.... sen gick jag in och sov. Vi har handlat, mest godis, jordgubbar, hämtmat. Jag har fått min kemibok, det känns bra, då kan jag läsa igenom den och få en bra översikt innan kursen börjar. Hela kroppen gör ont och min jävla näsa.... är så less, snörvlar, snörvlar, tröttnar, snyter, blöder... ... ...

Grappe sa att han inte var så rädd att bli smittad, att han trodde det var utmattningssymptom. Jag sa att jag var säker på att det var av trötthet jag blev sjuk, då tyckte han jag var högmodig och ville inte leka med mig. Men vaddå? Han började och det HÄNDER liksom inte att jag blir sjuk, inte på riktigt, lite placebo ibland som oftast drar över på ett par dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0