Att träna eller inte träna.

Om tre veckor ska jag springa 4½ mil... jag känner mig inte redo. Är fortfarande så pass sjuk att jag inte vill träna så hårt som jag egentligen skulle vilja NU, inte om en vecka inte om två, förra veckan och den här veckan hade varit perfekta för hårdträning, sedan ska det ju lugnas ner inför. Nu kommer jag inte hinna det, ska försöka vara duktigare med intervaller när jag blir frisk, så får jag lite uthållighet i alla fall. Sedan tänkte jag kanske orientera lite, och springa vårruset dagarna innan. Men tänker som sagt inte träna något alls nu på ett par dagar till.... är inte helt frisk och kroppen tar mycket stryk av mitt jobb också. Vila är i och för sig alltid bra (inte konstant vila då, men en dag i veckan kan man åtminstone avsätta för återhämtning).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0