Lagom trött

Känner mig helt hängig och död. Blev ett ROOOOSA vätskebälte med en flaska av normal storlek istället för flera små.... utan BPA ! Kom på att jag hade ett kort i rockärmen som jag inte använt, nämligen löplabbet, perfekt att kila dit en sväng innan jobbet! De hade också såndär "ryggsäck" som det går upp en slang ur så man bara kan sörpla, men vad fan 700 spänn kostade det kalaset, och jag BEHÖVER inte fyra liter direkt. Sen drack jag smoothie på mojo också, bra skit. Efter hade jag ett heeelvete på jobbet, lunchen var okej, men middagen var pina, alla skulle ha fisk, kyckling, veg, sånt som tar lång tid och ger mig extra arbete eftersom jag behöver sänka, lägga, hålla koll.... dessutom var det långa jävla kvitton hela tiden, bajsdag, imorgon blir det bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0