Jobb, shopping, krog

Ville gå hem lite tidigare för jag inte kände mig helt pigg (och för det var så lugnt och skönt att jag hade möjlighet). Tänkte mig en lugn lördag och sedan förhoppningsvis att jag skulle känna mig bättre imorgon... hade nog ändå inte blivit någon långtur som tänkt, men kanske en kortis.... men en kompis fyller år så får väl ta en för laget. Blir nog inte värre än en bar och om så är fallet är jag på. Svängde in på hm på vägen hem och införskaffade mig lite mer sommar.
Shortsen är så mycket Janie så det finns inte, klänningen är mer något som Grappe tycker är fint och ville få mig att prova, så jag provade och tyckte om den... ... hoppas jag kommer hitta bra tillfällen att använda den på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0