Hej kära ni.

Idag var vi på landet en sväng för lite fordonsfix. Vi tänkte sälja våran bil och eventuellt bara köra moppe en sväng under sommaren innan vi köper en ny bil, men min gamla moped är lite skruttig och behöver diverse lagningar, och någon reservdel. Det var så mycket mat överallt, magen kurrade när familjen åt tunnbrödsrullar till lunch och när jag hälsade på farmor hade hon gjort våfflor. Tre dagar kvar sedan får vi äta lite mer än kyckling, fisk och ägg igen. Jag längtar. 
 
Ifall någon läser och undrar så är detta en sammansatt dietplan från en läkare, för er som inte är familjära med metabolt syndrom/insulinresistens kan vi kort och gott säga att det är en detoxkur. Jag håller alltså inte på att experimentera och svälta mig själv, hade jag inte vetat att det är hundratals människor som gjort denna diet och fått fantastiska resultat hade jag aldrig fortsatt, för idag är jag hungrig och trött som få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0