Lugn

Efter julen stack Grappe till Gävle, jag jobbade 26-27 sedan var jag ledig 28-30, utan dator trodde jag att jag skulle dö, så första dagen åkte jag hem till mamma och pappa föra att hämta brorsans dator som jag skulle få låna. Problemet var att den var lösenordsskyddad och han kom inte ihåg lösenordet. Jag fick lite smått panik och rakade av mig håret, men sedan gillade jag läget, tog en promenad, gick i affärer, tränade, mediterade, städade, allt sånt som jag inte gör "bara sådär" i vanliga fall, köpte böcker och tidningar och läste massor. Det var skönt, jag spenderade mycket tid med mig själv, jag saknar mig själv rätt ofta eftersom jag är en introvert person (har en sambo som ständigt kräver uppmärksamhet och jobbar inom servicebranschen) jag behöver egentligen ganska mycket egentid, vi hade det mysigt jag och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0