Sliten-tjej.nu

Här ser ni en väldigt sliten tjej, som jobbade 08-16.30 för två veckor sedan 20-06 förra veckan och som imorgon går på ytterligare en vecka 08-16.30 för att veckan efter det köra 20-06.... går jag in i väggen snart så vet ni. Jag har en höjdpunkt imorgon i alla fall, kanske, var ute lite sista minuten och mailade ang. provträning med Uppsala löparklubb, de har kvalitétspass imorgon, och det är nog det jag skulle behöva träna på i grupp för det är svårt att pressa sig själv ordentligt när man tränar själv. Så om jag får klartecken innan jag går till jobbet, eller om Grappe kollar min mail och jag fått svar imorgon under dagen så ska jag träna löpning med en klubb imorgon. Annars blir det nog backintervaller själv. Nu ska jag sova. ahjuste, funderar på att köpa en ny bil, har hittat en om den finns kvar... väldigt prisvärd, ska tänka på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0