Lättnad

Grappe skrämde skiten ur mig häromdagen när han kom hem (han var ju i stockhom i helgen). "Älskling, varningslampan på bilen började lysa när jag körde hem, jag läste i instruktionsboken, orange ljus=kolla upp så fort som möjligt, rött ljus=stanna omedelbart, jag vet inte om den var röd eller orange det är jag för färgblind för.... men jag ville bara hem och det var mitt i natten". Jag föreslog att han skulle kollat inforutan, men han sa att det bara stod medelhastighet där.... sååååå idag skulle vi åka och handla och då tänkte vi kolla samtidigt vad som var fel, bad lite till gud att det inte skulle vara något stort..... .... .... inforutan sa "fyll på spolarvätska". Så mycket var det att vara rädd för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0