Inaktivitet.

Jobbtider igen, har jobbat två av fyra pass nu, har varit fix- och pysselpass känns det som, är väl lite så att jobba på dagarna dock. Då måste man ordna alla såna saker som att ringa rörmokare, helpdesk, cater.... företag som bara har öppet på kontorstider. Mycket mer administrativt på dagarna helt enkelt, jag tycker det är ganska kul, men jobbar så sällan dag att jag blir rostig mellan gångerna, får se hur det blir med nya schemat. Jag börjar på dag-tisdag efter natt-lördag löningshelg i alla fall.... MEN då som medarbetare, så jag slipper ta det stora ansvaret.


Dagens bryderier:
KEBABDRÖMMEN ALLTSÅ????
Min gamla multimedialärare är busschaffis?
Ska jag gå eller cykla till jobbet? Orkar jag gå hem igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0