Slut

Klar med biologin, för denna gång i alla fall. Min weblärare tyckte att den sista uppgiften var den bästa jag gjort, den skrev jag igårnatt hela uppgiften på två timmar för att "jag var tvungen att bli klar". C på hela kursen (som ett VG i gamla betyg vad jag förstått, A=MVG, B=MVG-VG, C=VG, D=VG-G, E=G, F=IG), jag är nöjd.
 
Hur eller hur, nu är det "jullov" ett par veckor och nästa kurs är på allvar, då kommer jag belåna mig, känns lite läskigt, men då kommer det bli mer närlärande än dessa kurser och jag kommer ha klasskamrater, alltså lite mer pepp. Dessa kurser jag läst nu har ju varit heldistans, utan studiestöd och ingen annan som jag måste hänga med, jag har gjort lite som jag känt för, men jag avslutade ju ändå kursen i tid, hade avslut den 20:e, lämnade in uppgiften då och examinerade idag.
 
Jorden gick inte under heller. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0