God dag

Mysdag! Först spelade jag massor med Lips, Rockband och Guitar Hero själv medan Grappe fortfarande sov, när han vaknade spelade vi lite tillsammans och samtidigt som han försökte lära mig rubiks kub 4x4, jag är rätt nöjd att jag hanterar en 3x3 (originalkuben) så brydde mig inte så mycket...


Vi busade lite för det var första april såklart.



Sedan åkte han till sin mamma och jag sprang dit, det var skönt. Grappe köpte tidig födelsedagspresent till mig på vägen, ett par skor vi tittade på igår, blev en riktig överraskning! Kul, fast han hade köpt en strl för små så antingen om han byter dem åt mig imorgon eller om jag byter dem själv på tisdag.



Nu har vi ätit laxsallad och tittat på the big bang theory.



Justja, jag har haft sommarklänning på mig hela helgen som protest mot snön.... senast jag protesterade mot snön gjorde jag det genom att inte gå ut och träna tills den försvann... jag undrar om vädergudarna fattar, har ju ändå varit en relativt mild vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0