Glad påsk

Alltså, när jag är ledig försöker jag inte vila ut, då ska allt det där som inte hinns med eller orkas på jobbdagarna göras. Så vi har flängt runt en del denna ledighet, grillat hemma, stek hos Svante, sova hos Svante i världens obekvämaste säng (eller, nu ljög jag, men sängen var liten och kudden var obekväm, somnade med karln och vaknade ensam för han flyttat på sig). Direkt från Svante till påskbord hos päronen, presenter påskägg och kackel.

Det där är ju det vi gjort på nöjesfronten och så har jag gjort lite "ärenden" på mitt håll och Grappe på sitt.



Sprang hemma hos Svante (och ja, jag springer lite mer än jag skriver här, men är bara tvungen att skryta ibland),
9 km, 39 min.... jag är nere på UNDER 45min/milen. Kommer dock få hålla tillbaka på maran så jag inte springer in i väggen.


Idag är det jobb igen, 11.30-21.00..... OCH det är storhelgs-ob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0