Det blir sällan som man tänkt sig

För jag hade tänkt att jag skulle få sova ut ordentligt idag då det är min sista lediga dag nu innan hetsveckan (eller, jag jobbar ett kortpass ikväll och är ledig på torsdag, men en dag hinner man inte ladda fullt på direkt), tji fick jag för vid tio stod uppsalahem på dörren.... ventilationsrengöring, justfan.... öppnade dörren helt sömndrucken och sa, "oj, jag hade glömt bort att ni skulle komma" dom svarade med "god morgon!", sen gick jag tillbaka in i sovrummet och stängde dörren tills dom var klara. Nu sitter jag i full mundering och ska strax ta mig en liten kortistur för att samla tankarna innan det bär av till inskrivning på skolan och sedan jobb. Jag är inte bitter för jag blev väckt två timmar tidigare än tänkt, jag är inte trött nu och fick två timmar extra på min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0