Röbo var kul.

Värmde upp 1,5 km, sedan sprang jag sex varv på ett minispår som var 360 m kort, grejen var att det där spåret innehöll en mördarbacke, så jag sprang tre gånger, vilade, sprang 3 gånger till. Sista pressade jag, fan vad jag ska äga aborrbacken nästa år!


Sedan var jag på inspirationsmöte igen, det var roligt, vi fick till och med läxa och presenter utlovades, så gjorde första halvan av denna läxa ikväll och tänkte göra andra halvan imorgon eller på fredag, sedan har jag tid på mig att improvisera ändra och organisera till nästa onsdag.


Jag har också bokat biljetter till årets fest, så ni vet.

Kompis det går bra nu.

Kommentarer
Postat av: Milla

Man kan springa bort till högarna och runda dom, och om man inte springer den raka vägen utan vid sidan om i de backar som finns så får man backar med! (Dah? ;) ) Men då blir det ca 7 km?

2011-09-29 @ 20:08:00
URL: http://camillaoe.blogg.se/
Postat av: Janie

Jättebra! Jag hade inte så mycket tid på mig igår så hann inte riktigt att bara springa runt och utforska, men det ska jag definitivt göra nästa gång! nu har jag köpt nytt batteri till pulsklockan också, så kan jag effektivisera min träning ytterligare :DD

2011-09-29 @ 22:16:29
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0