Jobb.

Hemma från jobbet, glad att det är avklarat. Blev lite ledsen idag när några sa att "ååååh, det går så långsamt, det här är inte snabbmat, det är segmat", men vad sjutton, vissa dagar kan jag gå med på att vårat samarbete brister och att det går långsamt, men med tanke på den höga försäljningen vi har haft idag så har det fanimej INTE gått långsamt. Målet per person och timme tror jag ligger på ca 740 kronor, idag har varenda timme varit över det och de två högsta på 1200-1300... DET ÄR NÄSTAN DUBBELT SÅ MYCKET SOM VI SKA KLARA AV! Men käringa som sa det där kan ju gärna få prova själv.

Nu ska jag inte gå ner mig i depptankar, jag är bjuden på kalas ikväll, vet dock inte om jag orkar gå, jag har en fin klänning, men ingen present, jobbiga finnar i fejjan, plus att jag kanske inte orkar vara så social efter dagens bravader... så nej väger nog över.  Synd, får ta det en annan gång.


Hmmm, det stycket verkade ju inte så positivt, men det är det ändå, för nu när jag bestämt mig helt för att inte gå på kalas, så ska jag ta på mig myskläder, äta tomatsoppa och gosa ner mig i soffan, det blir en härlig kväll ändå :D.
Janie blåser luftmadrass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0