Flumkärringen nr 1

Jag har ont i halsen nu, det suger, när man kommer igång liksom.... grejen är att jag nog egentligen inte ens har ont i halsen, jag har aldrig ont i halsen... det blir bara tjockt och ingenting smakar något, och orken ligger i botten. Bihålorna susar lite också, oj oj oj.

Nerå, det är inte så farligt och imorgon ska jag vara frisk, har någon någonsin tänkt så? Jag gör det hela tiden, jag tror inte på sjukdom, jag tror att man kan tänka bort det om man vill, om man bara intalar sig att man inte är sjuk så blir man det inte heller, ibland tillåter jag mig att vara sjuk, för att jag vet att kroppen behöver vila, men för det mesta kör jag på. Kanske dumt, men kan tycka att en del människor är lite veka och är sjuka jämt. Vet ni det knäppaste med detta, det fungerar för mig, när jag börjar få munsår, känner pirret, så tänker jag "nehe du, inte den här gången heller", efter en natt är det borta, som om ingenting hänt.
Grönan ja, i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0