Bort.

Sitter och tittar på sista minuten resor... vore det inte skönt att slippa det här med höst? Egentligen är det otroligt mycket som händer under hösten och jag vill vara hemma också, men jag gillar inte riktigt kylan, jaja, blir nog inget ändå, har en betald semesterdag kvar och orkar inte få en halv lön. Men drömma kan man :) .

Sååå, intervall-dag idag, blä blä. Distans är skönt, då tar man inte i fullt och orkar springa långt och jämnt, intervall tar man ut sig så det gör ont över 100% varje intervall och sen är det en ny innan man hunnit vila upp sig... men å andra sidan känner jag att det tar, att jag orkar springa lite fortare och lite längre på distans-passen så det är väl bra då, om ni vill veta en hemlis så är det här faktiskt första gången som jag på riktigt ägnat mig åt intervaller, hade ett tränings-schema på den tiden jag var duktig där intervaller ingick... men hoppade hellre hopprep eller sprang ett långpass istället.

Gammal bild som varit uppe på bloggen förut, från rånäs sprintcup om jag inte minns fel, och ja, jag har satt en röd plupp över munnen för jag gör någon grimas, förmodligen ett försök till ett ansträngt leende som misslyckats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0