5/9

Ska på möte inne i upplands väsby idag, ska bli trevligt att träffa dessa människor som jag inte sett på ett par veckor nu när mina jobbtider inte passar med deras mötestider. Jag har saknat det, när jag går iväg på de här mötena får jag en sådan glöd och den håller i sig kanske en vecka men sen behöver jag träffa dem igen, för att bli smittad av glöden, av framgången, av kreativiteten.

Efter det tänkte jag springa, DISTANS :D, på tal om det tog jag verkligen ut mig igår på intervallerna och var tvungen att lägga mig ner och pusta ut lite efter sista, men det känns bra i efterhand, jävligt jobbigt då bara.

Sist men absolut inte minst så har jag beställt hälsopulver för 4 200 kr som kommit idag, och DET har jag sett fram emot, så ska hämta ut dem.

Sen ska vi väl laga någon god mat och mysa ikväll hoppas jag, om jag lyckas slita Grappe från datorn.

Har även anmält mig till lidingöloppet nu på morgonen, så som sagt, mycket händer!
Provar någon ful syntetjacka i en kinesshop i spanien som Grappe tyckte jag skulle ha, köpte den inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0