Röööööd!

Nu flushar jag igen, eller den senaste veckan har jag gjort det varje morgon. Det är roligt, idag stod jag och tittade mig i spegeln och kände igen mönsret, för jag är inte helt röd utan ganska prickig, och kom på; fan det var ju där jag brände mig och flagnade i somras :O.


Idag ska jag ut på landet på loppis då, men först ska jag ut och leka med pulsklockan, gjorde en del av fitness-testet här om dagen, den sa att mitt VO2-värde låg på 54%! Vilket är väldigt bra, enligt lidingöloppet hade jag väl 37% har jag för mig. Lidingöloppets uträkning var enbart på min snittid under löpningen, men jag fuskade ju och gick uppför en eller två backar, så jag tror mer på pulsklockan som åtminstone mäter hjärtslagen. Och egentligen tror jag att man ska ha en såndär slang att andas i också för att det ska bli helt rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0