Mål.

Vi pratade mål igår, vi satte upp mål igår, konkreta mål som inte är ouppnåeliga och som vi berättade för alla i gruppen, sååå det känns bra, jag har något att ta på. Idag är det tvättdag, vi har samlat ett tag nu så jag har en del att göra, men sedan början den roliga dagen.
Hittade en gammal mapp som jag skickade över till Grappe när han skulle formatera min dator... med bilder från 2009 och framåt, här är början på 2010, jag kan känna dofterna, känslorna och allt kommer tillbaka lite. Det var en hemskt jobbig tid, jag förstod det inte då, hur mycket det tärde, men jag vet nu.... här hade jag dessutom dödat mitt hår, det var dumt, och var på väg på personalmöte/utbildning i KSSR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0