Myskväll!

Ganska mycket är "mysigt" just nu, men jag har det faktiskt rätt så mys. Hade julfika ikväll, några fick jobb och kunde inte komma, andra kom i sista minuten när jag sa att det blev fika. Allt som allt blev det i alla fall en väldigt trevlig kväll, Malin och Jesper satt kvar och snackade lite skit till tio-tiden då de tyckte att det började bli sent, Malin träffar jag ganska ofta nu, men känns som att vi fortfarande är i stadiet att vi lär känna varandra så det är roligt att umgås, jag ser liksom alltid någon ny sida och Jesper träffar jag alltför sällan, men det gör egentligen ingenting för han är fortfarande som min lillebror, eller försenade tvilling, så även om vi ses en gång om året är det som att det bara flyter på.... de flesta har väl någon sådan kompis, som de kännt sedan blöjåldern som man aldrig tappar bort hur lång tid det än går?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0