Morot.

Vet ni vet ni vet ni??? !! Jag åt två paket bacon igår, och ägg och mackor och digestivekex (och grönsaker också, SÅKLART fast meningen var att få fram allt skräp), MEN vägde mig imorse och ligger på 59,4, det är första gången sedan jag var 15 år gammal som jag väger under 60 kg! Sensmoralen i detta inlägg är att jag äter mycket mat och rasar i vikt (sju kg sen i juli för att vara exakt), det är bara godis och läsk som jag nästan slutat med helt, för jag behöver inte det, är inte sugen på det.... förut kunde vi åka till macken mitt i natten och köpa chips eller till donken för en milkshake, but those days are over.


Så har jag bokat loppet den andra juni smäller det, och innan dess tänkte jag hitta några mindre lopp för kul och tester innan. Blir mer pepp med pulsklockan också, kör på free running nu och då piper den varje km.... hade 4.30/km idag, sprang dock bara 5 km, men ikväll ska vi äta kinamat, så tänkte börja göra mig fin för restaurang, annars hade jag sprungit längre.
Ett tråkigt inlägg kräver en rolig bild.
Viking Line, med C och Sandra för många år sedan.... vi trivdes bättre i bollhavet än Julia (då två-tre år) såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0