Mini julafton!

När jag satt i bilen på väg till boländerna fick jag ett sms, en avisering att jag fått varor från PM, bästa pm! Så jag har handlat, krukor och jord och växtnäring, kattsand, reflexhalsband, mat och ett par överdragsbyxor (gjorde återköp på jackan och köpte hela setet, fick då ett par byxor till för 400, byxor och jacka 1099, värt tycker jag).

Efter hemkomst har vi lagat och ätit tacos, sedan har jag planterat om och vattnat blommor med näringsdricka ;), nu måste jag ta reda på blomjorden innan jag släpper in den lilla odågan, annars blir det jord i sängen, sedan ska jag hämta paket(iiih!) och dagens sista quest blir faktiskt att baka julefika!

BRA dag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

vad är PM?? :)

2011-11-16 @ 21:47:47
URL: http://somaka.blogg.se/
Postat av: Janie

Ett företag som tillverkar de mest fantastiska kosttillskott och naturliga skönhetsartiklar.

2011-11-16 @ 23:23:20
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0