(",)

Haha, alla frågade om jag var trött idag, kände mig lite seg, men jag har haft värre dagar då ingen sagt något. Igårkväll hade jag asont i mina knän, jag trodde de skulle kollapsa igen


(När jag var 15 år sprang jag nämligen väldigt mycket asfaltsträning under samma vecka och sedan sa det bara "kras" under en sprinttävling så gick jag på kryckor och tränade benmusklerna i pool under två månader, sedan fick jag inlägg och det har varit bra, men brukar inte använda dem i löparskorna för de har haft så bra dämpning ändå.)



MEN idag har jag inte känt något knäont alls! Bara vanlig träningsvärk såklart, men inte så farligt ändå, har varit lite knivigt att sätta sig på huk bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0