Bla bla bla.

Snart klartvättad... blev lite extra tvätt häromdagen för jag skakade en drickyogurt som inte var helt stängd. Helt galet hur mycket det stänkte! Tänk då när någon nyser, usch, jag hatar host och nys och spy, äschligt.

Skulle egentligen behöva dammsuga också, men det får bli en annan dag, halva lägenheten består ju av däck just nu, nejmen, tog in dem för att inte ta några onödiga risker..... å jäklar vad stora däck är när de ligger inomhus, ute eller i ett stort garage med massor av rymd tänker man inte på det, men så kommer det in i ett litet miniatyrhem, osch.

Så håller jag på att sluta snusa också, det går bra. Förra veckan tänkte jag på dumma och onödiga utgifter..... snus ingår där, och så kastade jag iväg min dosa... på Grappe, för att han sa att vi behövde köpa snus, jag sa "du får min jag slutar"! Igår tog jag fem stycken på hela dagen, idag har jag tagit en hittills. Grejen är att jag inte riktigt är sugen förrän jag tänker på det, så ska sluta tänka på snus nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0