Go go go!

Jag har nu tränat 3 pass, bara 10 gånger så många plus fyra till så har jag sparat på detta köp. På söndag blir det styrkemedel på Malins begäran och nästa fredag cirkelfys, däremellan är jag lite osäker, ev ett pass på måndag kl 12, men tror jag ska skippa det och gymma ensam på kvällen istället (då det ska göras saker på måndag förmiddag, inte för jag inte gillar sällskapet, för det gör jag, jag tror det här kommer bli riktigt roligt). Sedan tors vid 12 var det något också som jag inte har en aning om, får fråga fröken pt om det xD.


Nu ska jag äta fiskpinnar, sedan får vi se om grabbarna hittat på något bus för kvällen. Kanske kanske borde jag ladda upp en bild någon gång ibland... vänta ska jag se



Mobilkamera, men jag tycker den är fin, finns på en p-plats på stadshusparkeringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0