Fullt upp som vanligt.

Eller nästan, i lördags bara slappade vi hela dagen lång och det var riktigt skönt. Igår blev jag väckt vid nio av att mammor och pappor stod och ringde på dörren, fick upp hyllan på väggen och packade ihop för loppis, DAMN vad mycket saker det blev, men mycket blev sålt också, med tanke på att jag sålde allt för mellan 5-30 kr och hade fått ihop en femhundring vid dagens slut så är det ju bra. Synd att hälften gick till bordshyra, haha. Jag hade kul i alla fall och kommer definitivt göra om det om några veckor.

Bilhevetet har ju brakat ihop än en gång också såklart, den här gången värre än vanligt, först blev den bara fryst på varningsblinkersen, det gick inte att blinka eller sätta igång halvljuset, sedan laddade den ur. Vi fick ett tips om att koppla ur batteriet och sedan sätta tillbaka det för att se vad som händer, den lär ju vara helt urladdad till på onsdag så kan vi ladda upp den igen och se. Så less på den där bilen bara, på bilar alls. Orka.

IDAG har jag äntligen pallrat mig iväg till gymmet för att bedöma min nuvarande form, resultatet blev illa, men absolut inte så illa som jag trott vilket är bra. Har kommit på att det var en riktigt bra idé att prova på alla sporter jag kom över som barn och tillslut fastna för en riktigt konditionskrävande en, för det ger mig en ständigt bra bas.
Nu måste jag träna 34 gånger eller fler detta år för att tjäna på det här köpet (tror aldrig jag tjänat in pengar på gymkort, brukar bli en 20-25 pass, sen tröttnar jag, haha, men tredje gången gillt!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0