2011

Så, äntligen är det över, 2010 då allting var upp och ner från början till slut. Jag kommer inte sakna det. Det nya året firades in med mousserande vin och pussar i bankomatkön med kläder som inte direkt skrek nyår utan mest rafsades fram i sista stund och som både jag och Grappe kunde leva med att jag hade på mig. Vi spenderade alldeles för mycket pengar på ingenting och jag hängde en del på jobbet (förlåt för det). Slutet på kvällen var i alla fall mysigt, med little big planet och yatzy.


2011 ska jag flytta hem igen.... någon gång i mitten/slutet på januari så är jag tillbaka i salabacke, sedan söker vi nytt boende härifrån som vi båda ska trivas i. Vi ska börja gymma, tillsammans (!) den här gången och lyssna mer på varandra. Sluta snusa (igen) och göra om inredningen lite i salabackslägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0