Katten

Jag som tyckte hon var så gullig när hon låg och sov i tvätten, och så visade det sig att hon var sjuk :( . Nästan ALLA undrar, "hur märker man att ens katt har feber", var inte oroliga, känner ni er katt märker ni på den när den inte mår bra.... typ som att den blir helt tokig när du håller på med ditt hår för i håret finns det snoddar och snoddar är det bästa, bästa, bästa i heeela världen! .... i vanliga fall, men när den mår dåligt tittar den inte ens mot snodden när du håller den framför ansiktet på katten. Jag vill att klockan ska bli två nu så jag får ringa sjukhuset och fråga hur hon mår, helst ville jag ha ett samtal igårkväll där dom sa vad dom hittat hittills, men det hade dom väl inte tid med såklart.

Kommentarer
Postat av: MK

Stackars misse:( Jag håller tummarna för att hon ska få bli frisk snart.

2011-02-08 @ 19:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0