.

Helt död nu, var verkligen välkommet med ett par timmars sovmorgon, börjar om en timme nu och har tidigare i veckan kört öppningar, är inte van att gå upp så tidigt. Imorgon är det julafton och jag har kört på i 130km/h hela veckan för att hinna med jobb, jul och mig själv. Tror att jag är klar nu dock, blev till och med en liten julgran till slut. Det har varit ganska mycket på jobbet i julhandeln, häromdagen var vi bara gråmössor som jobbade över lunch, det var jätteroligt, så borde det alltid vara (alltså inte bara gråmössor, utan flytet).
Träning också, jag kör på, fuskade förra veckan, men har varit extra hård mot mig själv denna, men belönar också, igår sprang jag milen och sedan gick jag till centralbadet för simning och bastu, det var skönt! Nu måste jag klä på mig, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0