En natt kvar.

Inatt blev jag otroligt less, hela skärmen blinkade på expressen (dock väntade den längsta kanske 7-8 min från beställning till utdelning, så det kraschade inte helt, men det kändes jobbigt när det kom fem beställningar i taget och hälften skulle ta med, andra hälften ville ha lyxshake och två skulle ha creole fries), samtidigt fick alla kassor slut på växel, köket på kött och någon ville ha hjälp med felslag. Skulle jag kunnat klona mig hade jag gjort det. Note to self, många rör med småpengar. Många dryga människor som försökte lura till sig mat, virr med borttappade kvitton, och som grädde på moset så fick jag inte upp en av safetyboxarna och fick skriva diffrapport på 1000 kr. Gör om gör rätt, vi hade med fördel kunnat ha en till person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0