Party party..

Jag kanske ska börja med att tala om att det är Mikaela som gästbloggar nu.
Igår headbangade jag sönder min nacke totalt, så jag är lite otaggad. Som tur är så drar vi till Etage.
Lite karaoke och alkohol, eller kanske mycket alkohol.. Men det är lugnt.
Igår kväll så var det i alla fall riktigt roligt på Kalas.
Det var inte mycket folk eller så men vi gjorde så att det blev roligt på vårt sätt:
1. Förfesta och leka sanning eller konsekvens.
2. Dricka tills man knappt får i sig mer.
3. Bete sig som ett riktigt asshole på krogen och gör narr av andra människors försök till att dansa sexigt.
Summering: Vi är nog alla fjortisar när vi väl har fått i oss några järn. Men det är jävligt roligt och det är det som är huvudsaken. Som sagt ikväll blir det karaoke och då jävlar ska vi spräcka trumhinnor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0