Nytt inlägg

Har precis satt igång en tvättmaskin, lagt disken i blöt, snart ska jag dammsuga och göra i ordning matlådor för imorgon och tisdag. Ett ägg har spruckit i kartongen, tror det är första gången jag faktiskt lyckats med det, struntade i det och stoppade in allt i kylen ändå, WHATÄVER?

Msn vill inte fungera och jag är inte längre fram i kön på någon lägenhet än.

För ett par månader sedan skrev jag om en "fantastisk" dag, NU äntligen har vi gjort något åt det där, pappren blev klara i fredags och på onsdag har jag min första fasta anställning, WIHO! I januari kommer jag uppgradera den och få ett rullande schema med högre procents arbete och det känns bra.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad bra! Duktiga flickan!

2010-11-28 @ 22:45:42
URL: http://camillaoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0