För att det faktiskt var ett tag sedan nu igen.

Vad händer? Jag har inte riktigt fötterna på jorden just nu nej. Det kanske inte är bra att bygga luftslott, men mitt är så fint och jag trivs ganska bra där.

Jag har krockat, eller blivit påkörd, man får se på det som man vill. Jag kan fortfarande inte förstå det, och det blev lite för mycket i min lilla drömvärld, på tisdag ska jag avsluta det projektet. Det var ingen stor krock och jag klarade mig helt oskadd, men bilen är lite ledsen och ful.


Jag funderar mycket på vad jag vill med mitt liv, såklart, och just nu vill jag mest bara fly, så jag kikar runt lite på alternativ. Vi får se vad som händer, men känner jag mig själv rätt så blir det mest bara en tanke och sedan halkar jag in på något annat på ett bananskal, det är så det brukar vara.


Jag pmsar och är överlycklig om vartannat. Ibland blir jag bara så provocerad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0